Web Analytics Congres 2012

Tijdens het 6e Webanalytics Congres op 14 & 15 maart 2012 is het thema het optimaliseren van de online marketing. Door de sterke opkomst van social media, apps en mobiel website bezoek wordt het steeds belangrijker goed zicht te hebben op de performance van de diverse kanalen en campagnes. Op 14 maart is de workshop dag, op 15 maart het congres. Op het congres is de keynote speaker de webanalytics expert en guru Avinash Kaushik. Bekend van zijn boeken Web Analytics An Hour A Day en Web Analytics 2.0, zijn blog Occam’s Razor (www.kaushik.net), zijn rol in de ontwikkeling van Google Analytics en zijn boeiende presentaties. Verder op het programma:

  • Researching Twitter in the wild, Karina van Schaardenburg, Design Researcher Twitter
  • Toepassingen en gebruik analytics bij webshops, Paul Veugen, Usabilla
  • Praktijkcase Thomas Cook: Social Media Analytics, Matthew Niederberger, Head of user experience, Thomas Cook
  • En verder sprekers en cases van FBTO, Centraal Beheer, Reevoo, Netprofiler, Adversitement, InSites, Mobtzu, Measureworks, Marconcepts en Webtrends

Profiteer als WAA NL geïnteresseerde van € 100,- korting op de toegangsprijs. Gebruik dan kortingscode “WAAWAC12” in het aanmeldformulier op www.webanalyticscongres.nl .

 

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: